dijous, 10 d’abril del 2008

feliz seis meses de vida y LM!!!

Hola noies!!!!! Avuí és un dia molt especial,fa 6 mesos que en Miquel va nèixer i 6 mesos de lactància exclusiva i feliç,molt feliç.
I volia compartir amb totes vosaltres el que m'ha passat aquest matí:
desde fa uns mesos unes quantes mares ens trobem tots els dimarts i dijous al matí al Casal Cívic de Can Borell,doncs bé,aquest matí oh!!!!!!!SORPRESA!!!!!!!!!!!!!!!pujant les escales em sembla sentir una música molt especial (GOBINDA) i quan arrivo a dalt........la Imma,en Roure,en Bruc,la Susana,la Isabel,en Damià,i l'Eudald ens estaven esperant al Miquel i a mi per celebrar aquell preciós dia 10 d'octubre!!!! Abraçades,petons i llàgrimes,i més abraçades.Després han arrivat l'Andrea i Gaia,la Maria i la Liv i en Max,l'Isabel i en Nicolau i en Miquel(gran).Em cantat el Gobinda tots junts,i ens hem tornat a emocionar.
De debó,un dia molt bonic.Gràcies per aquest regal.
P.D. potser algunes no heu entés gaire de qué parlo amb aixó del Gobinda,és un mantra que cantàvem a ioga molt especial per a mi,hem porta records preciosos del Miquel dins meu.
Uff,estic molt emocionada encara,espero que em duri uns quants dies.
Petons i fins demà. Teresa.

1 comentari:

  1. Bona tarda guapa!
    Moltes felicitats Tere Miquel i a tota la família! Per molts 6 mesets més i per molts anys més! De tot cor,
    Mario, Rosa, Anna, Isa i Paco
    Petons


    Ah! proposo compartir un dia juntes GOBINDA.

    ResponElimina